måndag 31 maj 2010

Vardagens återkomst

Ja, idag var det Mickes första dag på jobbet sedan Emilia kom till oss. Det vill säga att det även var första dagen för mig att vara ensam med två barn...men det gick verkligen över förväntan. Zack har varit snäll och samarbetsvillig hela dagen vilket är en stor bidragande faktor till att dagen gått bra.

Helgen som var spenderade vi i stugan tillsammans med svärfars och M's bror+dotter. Det var mysigt, men som vanligt kunde ju vädret fått vara bättre.

Vi var ju förresten på BVC i fredags...
Lillan hade vuxit bra och vägde då 4045 g och var 53,5 cm lång. Så nu behöver jag då inte oroa mig för att jag bidrar med dålig mat :)

Nu måste jag sätta mig ner med kalendern och börja planera sommaren lite + försöka hitta några luckor...känns som att hela semestern är fullbokad redan, trots att vi har dubbelt så många veckor att tillgå.
Ha det bra!

Inga kommentarer: