söndag 2 maj 2010

2 veckor kvar...

Mmm, idag är det precis 2 veckor kvar till beräknat datum...hoppas dock det blir tidigare. Min barnmorska trodde bebisen skulle komma lite tidigare, så jag hoppas hon har rätt och att h*n kommer typ nästa helg.
Har just fått reda på att både mina och Mickes föräldrar är borta när vi är beräknade + några dagar före det datumet, så det vore ju bra om bebisen behagade att komma innan dess.

Jag jobbade i alla fall mitt sista arbetspass igår, så nu är man äntligen ledig! Har känt mig väldigt "tung" de senaste dagarna, så motivationen att åka till jobbet har varit bortblåst.
Nu får jag gå här hemma/ på stan och fixa lite grejer, ska bli skönt. Micke och svärfar håller just nu på att tapetsera bebisens rum, så snart kan jag börja pyssla lite där inne också. Men eftersom bebisen inte lär sova där den första tiden, så känner jag ingen stress över att få det helt klart.

En sak vi däremot känner lite stress över är namn...
Det är så skönt om man i alla fall kan ha några förslag innan man föder, men denna gång står det helt stilla på den fronten. Nån som har nåt förslag?!
Annars får det kanske bli som Zack säger...en Coco :P

Nu en liten vila innan middag...
Ha det bra!

2 kommentarer:

therese sa...

Ellen är jättefint, och Sebastian =)

Va skönt att äntligen få vara ledig, vet ju hur less du var =)
Vad sa U sista dan då?

Kram

Me and only me sa...

Zack och Lias
Zack och Mille ;-)

Zack och Cilla
Zack och Tezz