söndag 23 maj 2010

En vecka gammal


Denna första vecka som 2-barnsfamilj har varit väldigt mysig! Att få vara hemma med dom man älskar mest av allt är bara sååå underbart...och det vackra vädret som varit gör ju inte saken sämre! Medan jag har latat mig och låtit kroppen läka lite, så har M jobbat på som aldrig förr...skurat och oljat altaner, krattat det vi inte hann med innan förlossningen, grävt ur rabatter och planterat nytt, tvättat bil mm. Dessutom roat och hållit reda på Zack större delen av tiden, vilket kan vara nog så tidskrävande bara det =) Nu ska vi njuta av ännu en vecka tillsammans innan vardagen slår till. Ha det bra allihop!

2 kommentarer:

nassegumman sa...

Underbara flicka! "Moster"längtar så otroligt mycket efter att få mysa o pussa o snusa...
Passar det om jag ringer på Torsdag El Fredag? Vilken är bättre för dig? Kanske du tom har tid och ork för en stund på Skype då?
Hör av dig om när det passar att surra en stund. Barnen kommer att vara hos dagmamman de dagarna, eftersom jag har ett par läkarbesök då, men som tur är så är ju telefonen portabel om Inte annat! För att prata med dig, det ska jag göra!
Pussar o kramar till er alla!

malin sa...

alltå vilken sötnos hon är!!! Ja passa på att njuta nu, tiden går alldeles för fort förbi. Kram