måndag 10 maj 2010

Ingen bebis...

Tyvärr så verkar det som att Zack hade fel...inga tecken på att bebisen ska komma idag inte och nu har klockan hunnit bli lite för mycket för att den ens ska hinna komma.
Får hoppas på imorgon eller onsdag istället, blir det senare i veckan blir det så krångligt med barnvakt.
Men men, med min tur blir det väl att gå över tiden även denna gång. Är faktiskt lite arg på mig själv för att jag inte har krävt att få en tid för igångsättning.
Känner mig skitskraj för att gå över och få ett stort barn igen, men ändå så har jag suttit vecka efter vecka hos barnmorskan och sagt att det känns ok ändå, att det ska nog gå bra... det kommer det säkert att göra också, men om jag bara hade klagat lite och berättat ordentligt om min rädsla så hade jag ju i alla fall haft ett definitivt slutdatum på denna graviditet.
Jaja, nu får det bli som det blir...

3 kommentarer:

Malin sa...

Du fixar en stor bebe när du är så lång själv! Tror det kommer att komma tidigare denna gång. I vilken vecka kom Zack? Håller tummarna för dig som dagt! Kram

Madde sa...

Tackar!

Joo.. vår lilla pojke kom mycket tidgare. Var beräknad till den 30 maj och han föddes den 6.. Liite väl tidigt, även om nu allt är bra med honom:)

Hoppas du får din bebis snart och att allt går bra!

Hälsn Madde

Malin sa...

Ja, det låter ju inte roligt att det blev problem efter sugklockan. Nä, nog borde den här krabaten komma tidigare och vara mindre får vi hålla tummarna om. När var det du var beräknad? Visst är det snart? Kram och lycka till igen!