onsdag 26 maj 2010

Lat vecka

Förra veckan var vi (mest Micke dock..) duktiga och arbetade bra här hemma. Denna vecka däremot...har det blivit raka motsatsen! Vi har inte gjort nåt vettigt alls tror jag, bara legat i sängen till mitt på dagen och sen klivit upp för att fortsätta lata oss.
Men vädret har ju inte varit det bästa och dessutom har jag dragit på mig en rejäl förkylning med feber och sprängande huvud, så det lugna tempot har varit rätt skönt.

Imorgon blir det i alla fall att stiga upp i tid eftersom det väntas hembesök från BVC och vi ska hinna få Zack till dagis innan det.
Och på fredag blir det nog första vägningen sedan återbesöket på BB...blir spännande. På återbesöket hade lillan gått ner lite (vilket de vanligtvis gör) och vägde 3715 g, tror jag, så vi får se vad vågen stannar på nu.

Nu ska jag ta en alvedon, se slutet på Grey's och sen sova.
Ha det bra!

Inga kommentarer: