tisdag 24 februari 2009

Snorigt

Förkylningar har börjat härja här hemma...Zackeman är jättesnuvig och "tjock" i halsen, Micke känner sig lite krasslig och jag likaså. Men Z har det värst, så vi får se om det blir dagis imorgon...dumt att komma dit med onödiga baciller.

Idag har jag varit ledig, så jag och lilleman åkte ner på stan och lunchade med Emma. Fick äntligen se hennes förlovningsring och den var väldigt fin!

Efter lunch och några ärenden åkte vi till mina föräldrar som hade Zackabstinens.

Kvällen har bestått av middag, hockey och...inget mer.

Längtar till lördag då det är party. Hoppas på en mycket trevlig kväll! Men som vanligt har jag ingen aaaaning om vad jag ska ha på mig..."kom sommarklädd"...jag har för sjutton ingen sommarinspiration när man omgärdas av meterhöga snödrivor!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att ni ska få bli friska snart! Ska ni på Rotanfesten eller är det flera med sommar-tema?? mor och janne ska dit.. Puss!

Anonym sa...

Kom igen nu Jenny. Ni kan ju inte snora hur länge som helst. Lite uppdate tycker vi TACK. :P
Laddad för sommarfest.?? Jag har blivit hur peppad som helst. Har hört att de sålt 600 förköp. Det är mycke de för å vara på Rotan. =9

nassegumman sa...

Hej gumman,
Vi ska in på Försäkringskassan på dagen, men eftermiddagen är ledig! Är du ledig hela dagen eller? Ha så skoj ikväll! Förresten var det rött o svullet, men inget penicillin behövdes. Kram!