onsdag 4 februari 2009

Over and over again...

Det var såklart som vi misstänkte...Zackeman har öroninflammation igen, fjärde gången på 6 månader. Jag blir så less och tycker så synd om honom! Måsta äta den där äckliga medicinen igen... :(
Nu har dom i alla fall skickat iväg en remiss till öronkliniken, så då får vi se om det blir att sätta in rör. Ska det fortsätta så här, så hoppas jag att dom gör det, även om det finns vissa nackdelar med rör också.

Nu kom mina föräldrar hit, så då ska jag åka till apoteket.

Ha det bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars lillgubben =( De är inte kul när dom små liven är sjuka och jag kan bara tänka mej hur det är att ha öroninflammation =( Hoppas iaf att Zack kryar på sej snart!
Vad kul att du och Camilla kan komma =)De ska bli kul att få träffa er!
Kram på er!

Anonym sa...

Inte skoj! Vi höll verkligen på att det inte skulle vara en till öroninflammation! Hoppas att allt kommer att gå bra då ni får komma till öron och att det inte tar allt för lång tid innan ni får tid.. Puss och Kram!