fredag 20 februari 2009

Efter regn kommer sol

Hade en riktigt dålig dag igår...all motivation var som bortblåst, kände mig hängig, var på dåligt humör osv.
Men idag mår jag toppen! Känner mig pigg och glad, trots lite snuva och halsont.

Idag händer det inte så mycket...är hemma med lilleman på förmiddagen och sen blir det jobb till 20.00.
Har fått ett nytt schema igen som börjar gälla på måndag. Det kommer dock bara gälla till slutet av april, sen blir det ännu ett nytt. Och efter sommaren blir det nytt igen...men men, det funkar. Blir inte lika mycket eftermiddagsjobb nu vilket är skönt!

Nu tror jag att jag ska glädja Zack med en pulktur.

Ha det bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan... Kan du kanske messa mig när ni fått schemat sen som gäller från april så jag kan hämta de och börja planera lite? =) Vore snällt...
Kram Kram

Anonym sa...

Hej Gumman!
De blir tyvärr inget blingoparty imorgon =( De är nämligen så att Malin som ska hålla i partyt har fått magsjuka såå de kommer att bli ett nytt datum då! Så jag hoppas du då är intresserad och kan komma!Du får gärna meddela Camilla och Frida om dom inte vet något!
Kram!