torsdag 15 januari 2009

Trötter

Ligger och är slö, slapp och likgiltig i soffan just nu...har haft huvudvärk i 3 dagar och det tar på krafterna. Men men, nu har jag helg och kan då vila ut ordentligt.

Imorgon ska vi ut och käka med M's jobbarkompisar och sen blir det kanske Nocks, ska bli skoj att komma ut lite! Men jag vet inte vad jag ska ha på mig...som vanligt...nån som har nåt tips? Middagen blir nog afterworkbuffé, så då vill man inte vara jättejätte-uppklädd. Men om det sen blir att gå ut, så vill man ju va fin...hur gör man då?

Det får hur som helst bli morgondagens problem för att nu ska jag fortsätta dega.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,
läste på ditt förra inlägg att du kanske ska ta dig en sväng ner till Stholm. Jag hoppas att du får tid att ta dig en sväng till Söder och hälsa på :) Kramar Ingela