onsdag 21 januari 2009

En bra dag!

Har varit ledig idag och haft det riktigt mysigt, trots vissa motgångar...

Vaknade imorse av att vår underbara son låg och strök mig på kinden och i håret och var allmänt mysig, så dagen kunde ju inte ha startat bättre.
Vi åt frukost, såg lite barnprogram och gjorde oss klara för en tur ner på stan. Hade planerat in en sushilunch innan jag skulle på kaffedejt med Emma, men då möttes jag av första motgången...volvon startar inte. Så det var bara att ta bussen och därmed missa sushin.
Efter en god sallad, kaffe och pratstund, åkte vi hem igen. Väl hemma möttes vi av mina föräldrar som kom med fika och spontana presenter till både mig och Zack, trots att vi snart fyller år :) Z fick 2 jättefina tröjor och jag fick 3 helt underbara ljusstakar. Ska lägga in bild på dem sen, men jag måste fixa några fina ljus först.

Nu sover lilleman (såklart, klockan är ju mycket) och jag & min stora älskling ska se film.
Imorgon blir det att fixa guldkort på gymmet (dags för en ny BRA vana!) och sen jobb.
Ha det bra!

Inga kommentarer: