måndag 5 januari 2009

2009 2009 2009

Det jobbiga med nytt år är att det tar ett tag att per automatik skriva rätt årtal. Nu är man så van att skriva 2008, så man måste tänka efter en extra gång så att det inte blir fel.

Många brukar skriva en summering av det gångna året, men det orkar jag inte göra. Nu är det 2009 och om exakt 1 månad fyller lilleman 2 år, helt sjukt vad tiden går fort! Och innan dess ska jag hinna bli lite äldre också.

Har vi några speciella planer för det här året då?
Njae, ska försöka ta oss ner till Sthlm till våren. Sen så skulle det inte sitta helt fel med en utlandsresa till hösten...har pratat om det väääldigt länge, men har alltid lagt pengarna på annat, så i år hoppas jag att vi får oss iväg.

Nu ska jag gå och fixa lunch till Z, sen blir det nog lite städning här hemma. Ikväll ska Z till mormor & morfar eftersom dom tyckte att jag och M förtjänade en kväll/natt/morgon för oss själva.

Ha det bra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Helt galet att han blir 2! Han föddes ju nyss!

Me and only me sa...

Jag kan bara inte FÖRSTÅ att dom blir TVÅ!!?.. TVÅ!!!
Det är ju gigantiskt stort!!
Å Alfred känns så liiiiiteeeen!..
Han känns ju iofs väldigt liten i jämförelse med alla andra storkillar också!.. (Som Hjalmar, å storkusinen Lucas)... men ändå! TVÅ!?.. hihi..

Me and only me sa...

Förresten!... Du är faktiskt inte nybliven mamma längre ;-D