söndag 25 januari 2009

Äkta söndag

Idag har vi haft en äkta söndag, enligt mig...

Dagen började väldigt lugnt, var hemma och fixade, donade och myste. Zack hann även med ett litet rackartyg :)

Efter lunch och vila åkte hela familjen + Johan iväg till Eddahallen och badade. Även M's bror med familj kom dit och gjorde oss sällskap.

När klockan närmade sig middagstid åkte vi (jag, M & Z) till mina föräldrar och blev bjudna på supergod, hemlagad kinamat.

Imorgon är jag också ledig, men har än så länge inga planer. Kanske ska åka och kolla in en ny säng till Zack...spjälsängen känns inte så nödvändig längre. Borde även börja leta lite presenter till honom eftersom det snart är dags för kalas.

Men nu ska jag fortsätta slappa i soffan, så ha det bra till nästa gång vi ses eller hörs!

Inga kommentarer: