lördag 23 januari 2010

Molly's

Hej hej!

Har just kommit hem efter en mycket trevlig kväll på stan...
Efter att jag slutat jobba idag, så åkte jag hem och vi gjorde oss i ordning (Z var redan hos mormor & morfar). Sen hämtade vi upp Dalle & Camilla för att äta middag på Kriti. Supergod mat! Och så mysigt att äntligen få sitta, bara vi 4, utan barn och prata.

Efter middagen var det så dags för smygpremiären av Skellefteås nya krog, Molly's.
E, N & co har verkligen varit sååå duktiga och fått det väldigt fint där nere! Så grattis och lycka till nu!

Men efter att ha ätit och mått gott hela kvällen, är det nu dags att rulla isäng. Av nån anledning så orkar inte kroppen riktigt lika mycket som jag skulle vilja att den gjorde...
Undra om jag ska väcka Micke som sitter i fotöljen och sover eller och jag ska njuta av att ha sängen för mig själv och slippa öllukten..? :P

Sov så gott allihop!

1 kommentar:

Frida sa...

Hej gumman! Jag ska erkanna att jag helt glomt bort att det var du som pratade om skype i sondags... jag trodde det var mamma, sa jag ringde henne och kollade om hon inte skulle ga pa nagon gang. sa sag jag idag att det ju var du! vi far gora ett snart forsok igen dock!Nar passar det dig? Kram o Puss!