söndag 31 januari 2010

Klant-jag!

Var på Ikea igår...handlade en hel del, är många laxar fattigare nu, men det är bara ju skoj när det handlar om saker man vill ha! :)
Men jag lyckades ju klanta till det...
Vi hade skrivit en så fin lista över vad vi skulle ha och även skrivit upp var i "tag-självlagret" som sakerna låg. När vi väl kom dit, så strök jag över allt vi hade tagit vilket gjorde det lätt att se om vi missat något...trodde jag i alla fall. På vägen hem, mellan Kalix och Luleå, slog det mig att jag hade inget minne av att vi packat in våra nya hallskåp i släpvagnen. Micke kände samma sak och tog fram listan igen och självklart, mitt på papperet, fanns det ett område som inte var överstruket! Det var 2 saker som var lite extra viktiga på vår lista och hallmöblerna var såklart en av dom.
Så fort vi klivit innanför dörren så kollade jag om dom gick beställa via internet. Men det gick ju självklart inte...så j-la typiskt!
Så Emma, du kanske kan vara vår räddare i nöden ändå? Eller om nån annan ska dit inom en snar framtid, så får ni mer än gärna höra av er!

Nu ska jag försöka få liv i M och höra om vi ska åka och busa lite på Leos idag :)
Ha det bra!

Inga kommentarer: