torsdag 28 januari 2010

27 imorgon

Mm...27 år imorgon, men det kan vi lika gärna glömma, tycker inte om att fylla år. Vi inriktar oss istället på Zacks 3årsdag som är nästa fredag. Min lilla kille börjar verkligen bli stor!

Fick i alla fall min present från Z & M idag...en soda steam! Har önskat mig en sån, så att jag slipper lägga ut en massa pengar på "bubbelvatten", är typ beroende av det nu.

Idag har även jag och Zack varit till barnmorskan, är i vecka 25 nu. Vågen stod på +3 kg och bebisens hjärtljud var jättestarka. Zack var väldigt faschinerad (hur fasen stavas det?!) över att man kunde höra hjärtat genom den konstiga apparaten som trycktes mot mammas mage. Förutom det var han mest intresserad av leksakerna i väntrummet :)
Men mina blodvärden var usla, så mycket vitaminer och järn blir det hädanefter.

Imorgon händer det nog inget speciellt, men på lördag ska jag äntligen få åka upp på Ikea och handla lite...eller rätt mycke kommer det nog att bli...skoj skoj!!
Vi ska sätta och göra en shoppinglista nu...gruvar mig lite för att se slutsumman på den...

Ha det bra allihop! Kram

1 kommentar:

therese sa...

Men GRATTIS i förkot till er båda..
Sjukt vad tidn går för dom små, redan tre ojoj
Snart moppe då ;)