tisdag 7 april 2009

Mysdag med lilleman

Idag har vi haft en riktigt härlig dag. Soft morgon med frukost i sängen, sen ut i solen på förmiddagen.
Efter lunchvila åkte vi och handlade mat + lite fika som vi for hem och gottade i oss.
Efter att M kommit hem gjorde vi middag, sen kom mina svärföräldrar hit en stund och drack lite kaffe, kollade på bilder från semestern och busade med Z. En skön familjedag!

Igår var jag hemma från jobbet, då jag trodde jag åkt på magsjuka, men det var nog bara nåt tillfälligt. Vaknade natten till igår och mådde jätteilla och spydde, var orolig i magen hela förmiddagen, men sen försvann det lika fort. Och idag har jag inte känt av nåt utan mått underbart bra!
Så nu är det jobb onsdag, torsdag, fredag som gäller, sen ledig påskhelg. Tror det är flera år sedan jag var ledig påsken, så det ska bli mysigt att vara i stugorna med nära och kära.

Nu ska jag slappa i soffan en stund innan det är dags för sängen.
Ha det bra!

5 kommentarer:

Jesse sa...

Er semester lät ju inte alltför jobbig..men däremot när jag läste att du började gråta när du såg Zack vart det lite jobbigt..nästan lite som och se spårlöst..haha..men så är man ju en som gråter till allt..till och med ricky lake..jaa..det har hänt..=P Du hur ser ditt schema ut närmsta tiden..? tänkte om du var sugen på hitta på nåt? Vi kanske kan fara och bada med barnen eller nåt? =)

Jesse sa...

Jag jobbar 7-14 på onsdag och så är jag helt ledig torsdag =) Så vi kanske ska boka in ett bad på torsdag? Det finns ju inte så mycket annat kul och göra med små barn i den här stan..=P

Malin sa...

Hej Jenny!
Tänkte höra om Ni oxå ville komma på tisdagen den 14april till frostkåge på lite snack och fika??

Malin sa...

Hej igen Jenny! Vi prövar den 21/ istället vid lunchtid även denna gång! Hare bra och hoppas vi synes.

Malin sa...

Hej Jenny!
Nu blir jag less, men jag kan tyvärr inte själv på tisdag. Många kommentarer här:) Kommer med en ny tid snart. Skall bara prata med Linda.