onsdag 29 april 2009

Min stora lilla prins!

Målade klart Zacks säng igår, så idag bar vi ner den och första natten ska spenderas i den...och som sagt, stor säng= stor kille= ingen tutte...
Han har varit förberedd på det, vi har pratat om det rätt länge. Och idag efter middagen så fick han göra ett paket, med alla tuttar, som han ska ge till sin lilla kompis Kevin.
So far so good...

Läggdags...
Nu bryter helvetet lös, trodde jag, men icke då...inte ett ord om tutten, dock lite svårt att få ro i kroppen. Inte en sur min, inga små tårar. Allt har gått hur bra som helst!
Det tog 1,5 timmar längre än vanligt att somna, men vad gör det när man är på bra humör och klarar målet med att somna utan tutte.
Jag är så stolt över min lilla prins!

Nu ska jag gå och lägga en madrass nedanför hans säng (är fortfarande lite nervig över höjden på sängen), sen blir det läggdags även för mig.
Valborgsmässoafton imorgon vilket betyder grillning, lite vin och majbrasa tillsammans med goda vänner.
Ha det bra!

Inga kommentarer: