onsdag 11 mars 2009

tick tack, tick tack...

Fasen vad tiden går sakta...jag vill resa iväg nuuu! Men nä, 14 dagar kvar...
Nu har jag i alla fall passet här hemma, ansökan för visum är skickat och igår var jag och M och tog vaccinspruta mot hepatit. Har dessutom beställt 2 bikinis från H&M som förhoppningsvis kommer nästa vecka.

Annars så lunkar vardagen på som vanligt...jobbade eftermiddag idag, sen skyndade jag mig hem för att hinna se slutet av hockeyn. AIK vann! Hoppas det går lika bra imorgon.
Missar dock den matchen också eftersom jag ska på bio med mamma, ska se "Män som hatar kvinnor".

Hörs snart!

3 kommentarer:

Anonym sa...

lugn... det är ju toknära ju... :) Två veckor smäller ju bara till... man hinner knappt blinka så är det dax. ursch... vad avis jag är..!
Dock så är jag riktigt, riktigt glad för din skull. Ni har väntat så länge på att resa iväg. Kom ihåg drinkarna för mig.. :p

Me and only me sa...

Ska ni och bada på söndag förresten??? Kram kram!

Anonym sa...

ha så himla skönt på resan nu gumman och njut ordentligt =)
Kram