onsdag 4 mars 2009

Tack för maten!

Tack Frida och Savannah för den trevliga och goda lunchen!

Har haft en riktigt bra dag som började med sovmorgon till 7:30 (!). Som vissa vet, så har Zack haft som vana de sista månaderna att vakna kring 5 på morgonen. Trodde vi hade testat allt för att få honom att sova längre, men så igår sa vi bara "Zack, kan du inte sova lite längre imorgon? När du vaknar, ligg kvar i sängen och försök somna om." Lyckoträff eller ej, jag är i alla fall glad att jag fick sova 1,5 timmar längre :)

Efter lunchdejten i Ske-hamn drog jag och Z vidare in till stan för att fixa nytt pass till mig, hämta lite resekataloger, lämna lite grejer till M på jobbet, handla lite mat och besöka mina föräldrar.

Nu ligger jag i sängen, har sett Grey's och ska nu bläddra i dessa ljuvliga kataloger och börja drömma mig bort :)

2 kommentarer:

Me and only me sa...

åååååh.... vars ska ni dååå???? Någon grundplan? =)
Vi hade tänkt fara till Thailand, men sen jag blev arbetslös så vet jag inte riktigt.... å det ser inte ljust ut på R:s jobb heller =/

Men men...
... vi kanske ska lägga alla kr på att renovera istället? hihi.. kan ju också bli skoj!?... måste nog sätta upp en fototapet på palmer och hav bakom badkaret? ;-)

Anonym sa...

Åhh... hallå där!
Jag har hört ryktas om att du tänkt lämna mig i skiten och dra iväg... :P
Vilken rackare du är. Då får du fan sola och dricka drinkar för mig också. Annars blir de ingen resa för dig... då vägrar jag. =)