lördag 7 mars 2009

Bokat, betalt & klart!!

På kvällen den 25/3 (alltså om 18 dagar) tar jag & Micke flyget till Stockholm och tidigt nästa dag åker vi till Kap Verde-öarna!! Bara en dryg veckas resa (kommer hem den 3/4), men det ska bli himla skönt. 4-stjärnig all inclusive resort med megapool och typ 50 meter till stranden, lovely! Får bara hoppas vi har tur med vädret...

Det blir en mys-semester för oss två, Zack stannar hemma med mor- och farföräldrar. Känns lite jobbigt att vara utan honom så länge, men men...han har det toppen här hemma och jag och M får möjlighet "att bara vara".

18 dagar till avfärd...jag känner lite panik. Har inte ens nåt pass än, men det får jag nästa vecka. Sen har vi det där ständigt återkommamde problemet med kläder. Jag har typ inga sommarkläder och ingen fin/bra bikini...måste nog gå en sväng på stan...

Men nu ska jag sova, jobb igen imorgon.

4 kommentarer:

Me and only me sa...

ååååh vad härligt!!!!
Blir typ SÅÅÅÅ AVIS!!!!
Å det Är hemskt att lämna småttingarna hemma! Men dom har det ju Hur Bra Som Helst! Det är ju en själv som har det jobbigt =))
När vi var i Prag kändes det jättejobbigt, och sista dagen längtade man ju hem något helt vansinnigt! Men Alfred märkte knappt att vi kommit hem!?.. *tss*!
=)

Ni kommer utan tvekan ha det alldeles underbart!! =))

nassegumman sa...

Så udnerbart att det blir att ni far trots allt! Ibland så kan det ju vara långt från vilja till handling. Ni kommer att ha det så skönt och Zack kommer att ha det så skoj på sitt håll! Hoppas vi ses snart! Kram!!!

Anonym sa...

så himla mysigt och härligt det låter, blir så avund på er =)
Kraaam

Anonym sa...

tack tack, jättehärligt fakiskt att vi fick den... Vi hade juh 2:a plats på den tills idag :)