torsdag 6 september 2007

Fungerande internet

Jaha, nu har vi ett fungerande internet här hemma, men typiskt nog så är min dator med alla nya bilder på lagning...och det dröjer nog några veckor till innan den är tillbaka, var tvungen att skicka den till Tyskland =(

Har inte hänt så mycket de senaste 2 dagarna...
Igår bjöd jag C på middag. D jobbade och Micke skulle egentligen vara på jakt, så istället för att sitta ensamma skulle vi käka tillsammans. Nu blev det så att Micke kom hem, men C slapp i alla fall vara ensam och jag blir bara glad om hon vill vara med oss! =)

Idag har jag och Zack varit i Bergsbyn och träffat några från föräldragruppen. Det är alltid lika trevligt, men tyvärr så har Zack haft en lite dålig dag...
Först trillade han med hakan ner i golvet och gjorde illa sig i munnen så att det blödde en del. Sen när vi kom hem gjorde han nog något liknande (såg inte vad som hände) för att han hade lyckats bita sig i överläppen så att det blödde.
Men men, efter lite tårar var allt bra igen och det var full fart på vår lille klätterapa ikväll.

Fortfarande inga nyheter från Jess...

Nu ska jag gå och sova...go natt!

Inga kommentarer: