tisdag 11 september 2007

Första dagen på jobbet

Som rubriken säger, idag var det min första dag på jobbet efter ca. 8 månaders ledighet...och det gick oväntat bra!
Jag har faktiskt längtat tillbaka, i alla fall lite, men jag trodde jag skulle ha glömt ALLT. Visst, jag hade glömt en del (vissa koder och sånt), men det ska nog inte ta allt för lång tid innan allt faller på plats igen.
Det var roligt att träffa alla, både jobbarkompisar och kunder. Tråkigt var det dock att höra hur många som gått bort medan jag varit borta...en av våra favorit-stammisar som varit sjuk en längre tid var en av dem, han kommer jag att sakna =(

Mickes första dag hemma har så klart också gått bra och jag kom hem just i tid för att hinna natta Zack.

Nu är det dags sova...God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman! Nu ska jag pensionera min resedagbok och forsoka mig pa en blogg istallet. familjencrowley.blogspot.com ar det som galler. puss och kram