söndag 11 april 2010

Underbart med vårsol!

Helgen har varit väldigt lugn...har fixat lite här hemma och igår bjöd vi mina föräldrar på grillat. Idag har vi bara myst och varit ute på gatan en stund. Tillsammans med solens strålar så har äntligen kvarteret börjat vakna till liv igen, grannarna tinar fram och barnen leker medan vi vuxna står och pratar.
Riktigt Svenssonaktigt? Kanske det, men jag tycker det är mysigt och trivs så bra med våra grannar.

15 arbetspass kvar, sen går jag på ledighet. Ska bli jäkligt skönt!
Önskar dock att bebis kunde förmå sig att komma typ 10 dagar innan beräknat datum, skulle vara perfekt av flera anledningar...jag blir av med den stora magen som jag är sååå less på, jag hinner vara ledig några dagar men inte tillräckligt många för att börja klättra på väggarna (vilket är lätt hänt när man bara går och väntar) och till sist så är bebisen i alla fall några gram mindre än om jag ska gå full tid eller mer.
Men men, fram till dess fortsätter jag nog och "boar" lite, ett otroligt roligt gravidfenomen måste jag säga =)

Nu ska jag dock gå och fixa lite middag.

Inga kommentarer: