tisdag 20 april 2010

Ropa ALDRIG hej för fort

Jag var så glad igår...Zack var riktigt piggelin och varken jag eller Micke kände av någon magsjuka. Hann tyvärr tänka tanken att "vi har nog klarat detta väldigt bra!"

Jo tjena...kom hem från jobbet ca 21 igår, gjorde mig lite mat och kände direkt att något inte stod rätt till. Gick isäng 23 för att vila bort den jobbiga känslan. Precis 24.00 sprang jag till toan och har hängt där resten av natten...fy fan säger jag bara!

Micke mår fortfarande bra och Zack likaså, så nu försöker vi göra allt för att detta inte bara ska gå runt runt runt.

Nu ska jag snart ringa och gulla med världens bästa mamma och be henne komma med coca-cola och blåbärssoppa (eller nåt godare som är bra)

2 kommentarer:

Frideli sa...

Alskade van! Jag hoppas ocksa att ni ska fa vara friska snart! Jobbigt nog att vara hoggravid som det ar, men med hela familjen i magsjuka pa det! Kanske snalla mamma Bibbi kan komma och ta hand om er da hon kommer med Cola och blabarssoppa??
Hoppas ni mar battre idag!
Puss o Kram!

Jesse sa...

Vi hade inte tänkt sälja den vi har..fast man kanske skulle gjort det..men det känns skönt och slippa gå runt med en tvillingvagn dom gånger man bara har ena barnet med sig..