söndag 14 mars 2010

Härlig helg!

Har haft en härlig helg i stugan med sol, grillning och utelek. Det var vi och svärfars som var där och det var mysigt att få lite ensamtid tillsammans med dom.
Tyvärr så blev Zack krasslig igår igen, rosslig i bröstet och feber. Men han är på gott humör ändå vilket ju underlättar, men det blir i alla fall inget dagis imorgon.

Efter vi kommit hem så har vi stökat ut allting från vårt datarum, som snart ska bli bebisens rum. Förhoppningsvis får vi hjälp med att lägga nytt golv där och i Zacks blivande rum nu i början av veckan.

Nu blir det slapp i soffan, var vaken en hel del med Zack inatt.
Ha det bra allihop!

4 kommentarer:

Jesse sa...

Helt sjukt va fort tiden går..eran bebis kommer ju snart..och så vips kommer våran..aahh..jag känner lite panik..så mycket som måste göras..=P

nassegumman sa...

Ja, det ar verkligen inte rattvist ibland.. sa vad gor man at saken? Jo, nar bebben har kommit, sa far ni helt enkelt satta hela familjen pa planet och komma och halsa pa! Snart borjar ju tiden vara ute for det.. Ha, ha! Na, men med tanke pa att jag bott har halva tiden nu, sa ar det ju bara andra halvan kvar! =)
Vi alskar och saknar er ocksa!!
Vi ses ju i jul i alla fall!
Puss o kram!

Malin sa...

Vore spännande att se några bilder på eran hall. Visst var det hallen Ni skulle göra om?? Ja, bebisarna växer och snart är det dax för förlossning. Känns konstigt, eller hur? Hare bra!

Jeanette sa...

Hej gumman! FÖRLÅT!! Vet att jag sa att jag skulle komma in i veckan som va. Har varit så himla mycke man ska hinna med nu när man kommit hem och så har mycket hänt. Så jag har massor att berätta för dig. :D Lovar att försöka ta mig in till dig i veckan. BAMSEKRAM!