tisdag 30 mars 2010

Allt rullar på...

Jo, allt är som vanligt här, så det är nog därför det är så dålig uppdatering också.
Sitter just nu med en kopp te i handen och ska snart krypa i säng.

Imorgon är jag och Zack lediga och för ovanlighetens skull så har vi ingenting planerat. Ja, förutom efter middagen då jag ska hälsa på min kära vän C som fyllde år tidigare i veckan. Men på dagen händer det nog inget speciellt tror jag...kanske en sväng på Solbacken, fika med mina föräldrar eller nåt liknande.
Passade på att städa hela huset idag efter jobbet, så jag har inget sådant som tynger mina axlar i alla fall.

På tal om ledighet så är det nu bestämt att jag går på föräldraledighet fr.o.m. 3 maj, eller 2 maj kanske det blir eftersom jag alltid är ledig söndagar...sen får vi väl se när denna bebis behagar att komma. 16 maj är jag ju beräknad och om jag får som jag vill så blir det inte att gå mycket längre än så...vill inte ha en lika stor bebis igen. Och med tanke på hur less jag är redan nu, så kan det gärna få sätta igång dagen efter jag blir ledig.

Och nu har vi äntligen flyttat våra sovrum till övervåningen och både vi och Zack trivs ypperligt där uppe! Hade tänkt ta lite bilder och lägga upp här, men det får nog vänta...saknas fortfarande en del "piff" (typ gardiner..) och dessutom är bebisen rum fortfarande otapetserat, så jag återkommer med det.

Nu är det dags att sova.
Ha det bra!

Inga kommentarer: