fredag 19 februari 2010

Det händer en del

Vardagen rullar på som vanligt med jobb och andra bestyr, men samtidigt händer en del annat...

*Renovering pågår här hemma, just nu väntar vi på tapeter och golv till barnrummen.

*Husets första magsjuka sedan Zack föddes härjar. Micke har mått taskigt i kistan och nu har Zack spytt 2 gånger inom 1 timme...

*Bröllopsplaner pågår, dock inte vi som ska gifta oss. Men däremot ska jag få den stora äran att vara tärna när min underbara vän E gifter sig i sommar.
Just nu står vi/jag inför dilemmat att måttbeställa en klänning...har ju liksom en stor mage i vägen, som inte kommer att finnas i augusti. Men man vet ju inte hur mycket som kommer att finnas kvar heller...

Nu vet ni vad vi sysslar med...nu måste jag gå och försöka få i min son något.
Ha det bra!

Inga kommentarer: