söndag 7 februari 2010

3årskalas

Idag har det varit full fart!
Zackeman blev ju 3 år i fredags, så idag vankades kalas för den stora killen.
Besök av släkt och goda vänner, gott fika, presenter och en massa bus...dagen innehöll allt som han älskar och han tackar alla för de finfina presenterna! Och jag tackar ju även för mina såklart!

När de sista åkt hem var kvällen redan här, så vi städade undan och tog på pyjamas för att sedan läsa hans nya bok i soffan...jag tror jag läste 3 sidor, sen sov Zack så gott i min famn, helt utslagen. Det är jobbigt att fylla år =)

Nu säger även min kropp stopp, så nu är det dags för sängen. Förhoppningsvis får man en liiiten sovmorgon imorgon...chansen finns nog, även om den är minimal =)
Ha det gött!

3 kommentarer:

Linda sa...

Stora killen ;P Oj, vad tiden går fort!Snart fyller Nelly oxå 2år och jag fattar inte riktigt vars tiden tar vägen..=) Du får ge Zack en stor Bamsekram från oss =)

therese sa...

stor-zackeman =p
Grattis Grattis..
Kramar till er båda från oss

nassegumman sa...

Tank att jag glomde skicka ett grattis at honom! Inte bra gjort av "moster" har ju tom sagt till Savannah att Zack fyllde ar och skrivit det i almanackan.. Ja, hjarnan ar ju inte som den varit! Har ju glomt fraga om julklappen kom fram till er? Det tog hundra ar for pappa att fa paketet jag skickade samtidigt till honom.. Pussa pa Zack fran oss!
Jag ska ta och ringa dig i dagarna hade jag tankt. Nar ar du hemma och har tid att surra en stund?
Kramar!