onsdag 16 september 2009

Lycka nr 2

Så där, nu är tid bokad för inskrivning...var?
Jo, hos en barnmorska eftersom jag är gravid! Zack ska äntligen få ett litet syskon!
Det är fortfarande väldigt tidigt, men om allt går som det ska så kommer den nya familjemedlemmen i mitten på maj.

Graviditeten är nu officiell (annars skulle jag ju inte skriva om det här..), men vi har tänkt vänta med att berätta för Zack, bara för att förkorta väntan för honom + att det är lättare för honom att förstå när det väl börjar synas.

6 kommentarer:

therese sa...

men åååh GRATTIS GRATTIS =D
Va superglad jag blir, så många som sk ha bebisar nu.....
Va roligt att de gick någorlunda fort ändå.
Vi måste höras snart gumman, jag saknar er tjejer jue
Kram Kram

Linda sa...

Nämen se där ;) GRATTIS GUMMAN!! Vad roligt! Mår du bra då? Hoppas att du få må bättre än vad lilla jag gör =)
Sköt om dig! Så tråkigt att vi inte kan komma idag men jag mår så fruktansvärt illa och är så trött =( Men ni får fika desto mer..=) Kram kram!

Malin sa...

Stort grattis! Vad roligt!! Hoppas på en bra graviditet!
Kram

Linda sa...

De var mycket synd att jag inte kunde komma i onsdags och vad jag är arg på mig själv för de, men som sagt.. jag mådde ränt sagt pyton! Jag låg mest hela dagen =/Jag är såå avis på er som får må bra under era graviditeter =) Hoppas att du får må bra och slipper de jag går i genom! Kram och sköt om dig!

Me and only me sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!
Åååh vad glad jag bliiiir!!!
Hoppas Verkligen att du mår Bra!!
Massor av kramar!!

Johanna sa...

Grattis Grattis till bebben i magen! Ojoj så mycket bebisar de är nu i omlopp...kul. Hoppas du mår bra. Kram