onsdag 9 september 2009

Förlåt...igen...

Ursäkta ännu en gång för dålig uppdatering!
Jag har bara inte så mycket att skriva om..just nu... Livet rullar på och just nu stormar det ute, är nästan lite rädd att fönstrena ska gå sönder.

Micke är på älgjakt och jag pusslar ihop min och Zacks tid. Fy fasen vad jobbigt det måste vara att vara ensamstående..!

Annars så händer det inte så mycket...är rätt trött och Zack verkar ha dragit på sig en förkylning, så igår sov både han och jag innan 21.00. Ikväll blir det att se True Blood och sen sova.
Imorgon kl 9 ska jag på möte med Svenska Spel på Scandic, ska bli lite intressant i alla fall.

Jag har lovat att se Små Einsteins med Zack och nu ropar han "Mamma, mamma, det börjar nu! Vad väntar du på? Kom nu!"
Det är nog dags att gå dit, eller vad tror ni? :)

Ha det bra!

1 kommentar:

Malin sa...

Åh, vad roligt med ett inlägg från dig Jenny. Förgyllde min kväll. Alltid roligt när du skriver.