lördag 13 december 2008

NOCKS

Har nyligt kommit hem från en väldigt trevlig kväll på Nocks! Invigningsmingel med gott sällskap, dryck och tilltugg kan aldrig vara fel.
Zack är hos farmor och farfar, så nu väntar sömn utan avbrott, sovmorgon och sen jobb. Kommer att ha supermycket Zack-abstinens imorgon...
Men fasen också!!! Kom på nu att det blir nog inte förrän på söndagmorgon jag träffar honom igen *mammahjärtat svider*... jag jobbar ju till 20.00 imorgon, så han sover ju när jag kommer hem :(

Jaja, nu ska jag i alla fall sova... natt natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är NOCKS?? Nu känns det att jag är långt borta igen.. Lillan växer så det knakar.. Hon är så stor nu att det känns som det är någon annans barn.. Min är ju en bäbis.. =o) Vi saknar er jättemycket också. Hoppas vi ses snart igen!! Puss och Kram

Jenny sa...

Nocks är Skellefteås nya nattklubb som Emmas sambo har öppnat.