tisdag 2 december 2008

Ikeamöbler

Igår var det måndag och jag var ledig. Gjorde inget speciellt, var bara hemma och myste med Zack (vilket iofs är något av det bästa man kan göra :)) Vi busade och busade, såg film och åt pepparkakor. Sen fick vi besök av mina föräldrar, så då blev det "moffa" som fick busa.

När M kom hem från jobbet blev det enkel, god middag i form av faijtas (eller hur det nu stavas...) och strax före 19 kom Ms pappa hit för att se hockey. Matchen slutade för övrigt 2-2.

Jag såg dock inte så mycket av matchen för att jag var upptagen med att skruva ihop Zs nya möbler. En bokhylla och en byrå blev det till slut av kartonghögen, men än så länge står allting i vardagsrummet eftersom Z hade hunnit somna innan det var klart.

Nu ska jag gå och se Musses klubbhus tillsammans med lilleman. Sen blir det lunch och vila, sen dagis och jobb.

Inga kommentarer: