tisdag 18 november 2008

Nyheter

Igår fick jag en väldigt rolig nyhet, så rolig att jag fällde en tår. Min kära vän Frida väntar nämligen tillökning i familjen. Jag har känt det på mig, men när jag frågade så lyckades hon undvika att svara ordentligt. Men igår fick jag det alltså bekräftat, den 6 juli är hon beräknad :)
Grattis gumman!!


Idag fick vi dock sämre nyheter...Zack har med stor sannolikhet "ärvt mina öron". Vi var på en efterkontroll för öroninflammationen han hade för några månader sedan, men i stället för att få "ok-stämpeln" så blev det att åka direkt till apoteket för en ny penicilinkur...han har öroninflammation igen *suck*

Nu ska jag gå och se om vi har allt man behöver för att göra chokladbollar, blev så otroligt sötsugen! Ha det bra!

1 kommentar:

nassegumman sa...

Stackars liten!! Hoppas att det ska bli bätte för honom!! Kram Frida