lördag 22 november 2008

Jag ser det snöar...

...jag ser det snöar, det var väl roligt HURRA! =)
Äntligen är vintern här, hoppas bara att snön får ligga kvar. Hatar verkligen det här mellantinget som varit den senaste tiden, då allt är mörkt och kallt.

Imorgon blir det att gå en mysrunda på stan då det är skyltsöndag. Förhoppningsvis får lilleman träffa tomten också (visst lever den traditionen kvar?!)
Tänkte även shoppa lite tror jag...lite stickade strumpor till både mig och Zack, sen skulle jag även vilja hitta en klocka och ett par riktiga vinterskor till mig själv (typ kängor eller annat som klarar kyla och lek i snö) Jag vet att det snart är julklappsdags, men det är tyvärr sånt som skulle behövas nu på studs...men vi får se vad jag hittar...

Nu ska jag se nyheterna och sen sova tror jag...är trött efter en jobbig natt med vaken son.

1 kommentar:

nassegumman sa...

Savannah ska börja om med penicillin nu också. Fortsätter dra i sina öron. Önskar att vi kunde vara där och busa med Zack, så han kunde "glömma" sina onda öron en stund! Puss och Kram!