fredag 5 september 2008

Kaos på jobbet

Ett sista inlägg för ikväll...
Det är just nu lite kaosartat på mitt jobb och det är lite jobbigt. Nya ägare/chefer, nya rutiner och nya arbetstider är det som gör att allt inte flyter på lika smidigt som det brukar.
Nya chefer och nya rutiner är inget jag har något emot, det är en spännande och rolig förändring. Och nya arbetstider har jag längtat länge efter, men tyvärr så verkar det nu bli ännu sämre tider än vad jag har haft...
Allting gällande schemat är dock inte klart än, så vi får se hur det blir. Min rädsla är att jag ska få ännu mindre tid med Zack och jag tycker jag hinner träffa honom alldeles för lite redan nu... :(

Hur som helst så blir det att börja söka nytt jobb mer aktivt nu, så om ni vet nåt som skulle passa mig så kan ni ju höra av er!

God natt!

Inga kommentarer: