tisdag 9 september 2008

Bättre

Har just varit ute och ätit en supergod middag med mina jobbarkompisar och nya chefen...var väldigt trevligt och som sagt, oxfilén smakade mumma :)

Sist jag skrev var jag lite nere när det gällde jobbet, men det känns i alla fall mycket bättre nu. Vet inte riktigt vad som hände...var nog lite oro plus en stor dos hormonsvängningar (fel vecka för motgångar :) )
Jag kommer dock att söka lite nya jobb, men även det känns jobbigt. Jag trivs så jäkla bra i butiken om man bortser från tiderna (och lönen som gärna kunde få vara lite högre)! Mina jobbarkompisar är toppen, chefen verkar vara likaså. Och de flesta kunderna är människor man mer eller mindre skulle sakna om man slutade...
Men men, förhoppningsvis kan man hitta nåt nytt där man trivs lika bra.

Nu ropar i alla fall John Blund att det är läggdags, så...go'natt!

Inga kommentarer: