onsdag 20 juni 2007

Hjärtevännen

Min kära vän F ringde nyss från USA och det är alltid lika skoj att prata med henne! Hon är gravid och nu fick jag den roliga nyheten att det är en flicka de väntar, en liten Savannah Isabella (rätt stavat?). Jag hoppas verkligen att hon + familjen flyttar hem till Sverige nån gång, skulle vara så skoj om våra barn fick växa upp tillsammans.

Och på tal om växa...Zack växer i alla fall som han ska igen. Var på BVC igår och längden var densamma som för 2 veckor sedan. Vikten hade däremot ökat till 6940 g, dvs 430 g på 2 veckor...lite bättre än 40 g på en månad =D

2 kommentarer:

Anonym sa...

lessen att jag missade fikat igår...har varit supermysigt! Hoppas ni får en mysig midsommar!
Förresten, blir det bara du som kommer eller hänger micke med på förfestivalen åxå?

Anonym sa...

Hej gumman! Det var verkligen jatteharligt att pratas vid igen, aven om det kanske blir lite val langt mellan gangerna ibland! Jag hoppas ocksa pa en Sveriegflytt, sa vara barn kan vaxa upp tillsammans! Kramar!!