torsdag 28 juni 2007

Flyttlasset går

Imorgon är det dags, imorgon ska allt ut ur lägenheten och in i huset.
Det kommer att bli en jävligt stressig dag, men det ska bli sååå skönt att äntligen få flytta in. Just nu ser vårt hem ut som ett bombnedslag...lådor och säckar överallt, vi sover på madrasser på golvet och idag har vi bjudit in oss själva på middag hos M's föräldrar pga att vårt kök är tomt.

Synd bara att detta skulle ske samma helg som det är festival här i stan...
Jag älskar festivaler, men jag kommer nog inte hinna gå dit =( Det jag kommer att sakna mest är förfestivalen. Ska verkligen göra mitt bästa för att få en timme eller 2 över, då kan jag i alla fall åka dit och säga hej. Men men...."vad är en bal på slottet...

Vet inte hur vi kommer att ha det med internet framöver. Vi måste ju skaffa ett nytt abonnemang nu när vi flyttar och jag vet inte hur lång tid det tar att få igång det. Dessutom så har vi semester nu i 7 veckor, så det kanske blir först efter den som vi fixar allt.

Ha det bra till nästa gång!

Inga kommentarer: