onsdag 25 april 2007

Lite tid...

Jag är mammaledig och får inte tiden att räcka till..hur lyckas jag?!
Dagarna går alldeles för snabbt och det känns som att jag/vi har en massa att göra, men det är egentligen inte så mycket.
Imorgon ska vi på Riksbyggen och skriva kontrakt med nya ägarna till lägenheten. Just det, vi har hittat köpare...visningar och budgivning i söndags.

Skulle även behöva byta däck på volvon imorgon...men jag har typ ett brutet revben, så jag vet inte hur det ska gå...

Skulle även vilja träffa mammorna från föräldragruppen imorgon. Fika och lite skvaller sitter aldrig fel...

Och sen så har jag blivit tillfrågad att vara smakråd på stan...
*suck*

På fredag ska jag och Zack i alla fall få träffa "favvo-E". Känns som att det var en evighet sedan, så jag längtar!
Och efter det ska vi på banken för att fixa lånen...ska bli intressant att se hur vår ekonomi kommer att se ut framöver.
Nu blir det...sängen. God natt!!

Inga kommentarer: