måndag 16 april 2007

Jobbig natt

Jag hatar verkligen att vara sjuk!
Förkylningen är inte så farlig, men igår fick jag feber och det tär på kroppen. Gick i säng åtta igårkväll, då var jag helt slutkörd och har sedan haft 39-39,5 graders feber hela natten. Nu har den dock börjat ge med sig och jag känner mig lite piggare.
Och det var tur att det var söndag igår och Micke var hemma...hade inte mycket energi över till att roa Zack.
Idag kommer mamma hit och avlastar lite och det är aldrig fel att bli lite ompysslad =)

Just ja, höll ju på att glömma en grej. Ikväll 20.00 skriver vi på kontraktet för huset!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman! Hoppas att du ska fa ma battre snart! *krya pa dig kramar*
Kommer att vara sa skoj nar ni skrivit pa kontraktet! Ar sa glad for er!
Puss och Kram Frida

Unknown sa...

Heeej!! Kom på nu att du hade en blogg och sökte efter Jenny och Zack, och titta vad som kom upp!? hihi.. Tråkigt att höra att du är SÅDÄR förkyld, me 2 (fast bara snuva då).. & GRATTIS TILL HUSET!!! Visst är det häftigt att skriva kontrakt!?!? *mmmm* Hoppas du frisknar till snart! Kram Ann och Alfred