söndag 18 mars 2007

Magknip, fika och söndagsbilagor

Lilleman vaknade tidigt imorse med en massa magknip...vet inte vad jag ätit, men något fick honom att gnälla och dra ihop sig pga att det tog ont...stackarn! Så dagen började väldigt lugnt med mys och amning i sängen (maten kom upp igen, men den fick honom att tänka på nåt annat än det onda).
Efter prat med C fick Dalle(!) det ärofyllda uppdraget att ringa och väcka M och få honom att följa med på Wayne's. Planen funkade nästan...jag hade tänkt mig en prommis ner till stan, men istället så packade vi in oss i bilen. En kopp varmchoklad och underbart god kladdkaka slank ner, sen promenerade jag hem.
Och eftersom det är söndag, så passade jag på att gå förbi affären och köpa kvällstidningarna+ bilagor. Så fort vi kom hem kröp jag upp i soffan med Zack och mina tidningar..mys!

Mäklaren har förresten ringt ikväll...men det var bara för att höra om vi fortfarande är intresserade av huset och det är vi ju. Budgivningen börjar troligtvis imorgon och han ville att det skulle vara klart på tisdag...ska bli så spännande, håll tummarna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag håller hårt i mina tummar

Anonym sa...

Snygg markering på Dalle...han höjde armarna i skyn när han läste din blogg! :-)

Jag håller också tummarna för att ni får höra ett positivt besked ang. huset!
kram