lördag 17 mars 2007

Lördag

Sitter här med en kopp te i sängen och känner mig ovanligt pigg. Väntar även på att lilleman ska somna om, så att jag kan gå och duscha.
Idag ska vi vara nere på stan kl 12 och träffa Jess och Jea. Ska bli roligt att träffa dem och skvallra lite...och det ska bli spännande att se om J's mage växt något.
Kvällen vet jag inte vad den har att erbjuda, men det blir säkert rätt lugnt.

Igår var vi på bio...Zack var hos farmor & farfar ensam för först gången. Det gick oväntat bra måste jag säga...var absolut inte orolig för Z's skull, han är alltid så snäll och sover mest, men jag var lite orolig hur det skulle gå för mig & M att lämna honom...men som sagt, det var ok. Jag kunde koncentrera mig på filmen och låta bli att ringa hem, men längtan var enorm!

Filmen vi såg var i alla fall "Ghostrider" och den var helt ok. Hade inte så höga förväntningar (Marvel-filmer är inte det bästa jag vet..) vilket nog var bra, sen så har Nicolas Cage huvudrollen och han gillar jag =)

Nu har Zack kastat in handduken, så nu ska jag skynda mig in i duschen! Bye bye!

Inga kommentarer: