lördag 24 februari 2007

Lördag

Här njuter vi av en väldigt lugn lördag...
Dagen började rätt sent (Zack sov till typ 10), sen blev det bad och besök av M's moster och morbror. Z fick en jättefin pyjamas, vilket är väldigt välbehövligt. Tack O & B!

Nu har jag och Z just kommit in från en prommis med vagnen. Blev så glad imorse när jag såg att det "bara" var -7 ute, så en promenad var ett måste.

Nu är det dags att hoppa i duschen, så man blir lite fräsch i alla fall. Ska till svärmor o svärfar på middag och se melodifestivalen. Hörde några rykten om att minst 4 av 8 melodier skulle kunna åka dit för plagiat av andra låtar...spännande...hörde även något om en onanilåt (?). Well well, det kan ju inte bli sämre än vad det varit tidigare helger i alla fall...=/

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att även du har skaffat en blogg, min vän. Jag gillar att kunna följa både ditt och emmas liv på detta väldigt moderna sätt enligt mig... :-)kram på dig! vi hörs nog snart igen!