tisdag 27 februari 2007

BVC

Dagens planer höll nästan...promenaden föll dock bort när vi fick vänta på bvc i över 1 timme..=(
Zack har i alla fall växt, men inte kommit över 5 kg. 58 cm lång och väger 4970 g, så han är en stor kille. Men han följer sina tillväxtskurvor och är enligt bvc väldigt proportionerlig (stavas det så?!)
Imorgon blir det nog öppna förskolan för första gången, tillsammans med några andra mammor. De har öppet 13-15, så jag ska försöka hinna med en promenad på förmiddagen.

På tal om promenad/röra på sig...ställde mig på vågen igår...6 kg har jag kvar av de 20 jag gick upp under graviditeten. Hoppas på att få bort dem rätt snabbt, sen behöver man bara tänka på att forma kroppen. Just nu känner man sig väldigt "slapp", men jag vill inte träna så hårt medan jag ammar, så magen får vara lite degig ett tag till =)

Nu vankas middag!

1 kommentar:

Anonym sa...

mer bilder åt folket!