onsdag 20 maj 2009

Nu har den börjat igen...

...tiden som gräsänka si sådär varannan helg.
Eftersom M & Z är lediga från jobb och dagis, medan jag jobbar, så åker dom upp till stugan och myser. Dom åker i afton och så fort jag slutat på fredag åker jag också upp.
2 kvällar/nätter ensam...var ensam hemma helgen som var också...
Det är rätt skönt de 2 första timmarna ungefär, då det är helt tyst, man får se tv/äta i fred osv., men efter ett tag blir det för tyst och för stilla. Då kommer saknaden.

Skulle egentligen ha barnvakt idag för att hinna med ett spinningpass innan jobbet, men jag avbokade det för att hinna mysa med Zack lite extra. Får ta en powerwalk ikväll i stället och upptäcka nån ny runda kanske. Var ute och traskade i över en timme igår och hittade en lagom lång sväng i blandad terräng, men jag tycker inte om att gå samma väg om och om igen, då blir jag uttråkad. Men men, vi får se hur jag gör, det är ju Grey's på tvn också.. :)

Nu ska jag och lilleman ut och cykla. Ha det bra!

1 kommentar:

Em sa...

gud så bra grey´s avsnitt det är nu på dagarna, där vid 17-tiden. Jag gråter och gråter...