lördag 5 april 2008

Frågor

Hittade detta hos Novas mamma...

ALLMÄNT...
Namn: Jenny
Piercingar: Har bara hål i öronen
Tatueringar: Ingen än så länge, men funderar på att fixa en snart
Längd: 178cm
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: Blond
Är du kär i någon: Absolut
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland, men jag skulle inte vilja flytta...
Tänker du på självmord: Visst, pga att det sker runt omkring en, men inte för min egen del
Tycker andra att du är attraktiv: Förhoppningsvis tycker nån det
Vilket shampoo använder du: Just nu ett från Sun Silk tror jag
Vilken parfym använder du: Har flera som jag använder
Vad är du rädd för: Att det ska hända något med familjen
Gillar du att tvätta: Nä, absolut inte
Gillar du Berg-och-Dalbana: Har aldrig testat någon :( men jag tror att jag skulle gilla det, älskar karuseller

SENASTE…
Film du hyrde: Säkert nån chic-flic
Film du köpte: Elias den lilla räddningsbåten
Låten du lyssnade på: Simple Plan- How could this happen to me
Låten du hade på hjärnan: Samma som ovan
Låten du laddade ner: Åter igen, samma som ovan
Personen du ringde: Camilla
TV program du tittade på: Talang 2008
Personen du tänkte på: ?

FAVORIT…
Mat: Har svårt att välja 1 favorit, men jag gillar kryddig mat
Låt: Varierar från dag till dag tror jag :)
Sak att göra: Mysa med Micke och Zack
Sport: Ishockey
Dryck: Beror på tillfället...vatten, coca-cola, vin
Kläder: Olika, men jeans använder jag gärna
Film: Sommarmåne
Bil: Så länge de går köra är jag nöjd

ANTAL…
Gånger du varit kär: Några kärlekar har man upplevt
Gånger ditt hjärta brustit:
Hjärtan brustit på grund av dej: Nåt kanske
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Vet ej
Ärr du har på kroppen: Ingen aning, men några stycken

SENASTE…
Bok du läste: En barnbok som heter Tår, öron och näsa!
Personen du fick mail av: Ulrika
Personen du fick brev av: Person vet jag inte, men senaste brevet var väl nån räkning
Personen du fick sms av: Therese
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I torsdags
Saken du köpte: Förutom mat och sånt var det nog en present till Micke

ÖVRIGT…
Vad har du gjort idag: Har inte hunnit göra så mycket...ätit frukost med Zack
Var det kul: Alltid roligt att vara med min lilla prins
Hur tidigt stiger du upp: När Zack vaknar, oftast mellan 6 och 8
Gillar du att slåss: Näe
Vad ska du göra ikväll: Ta det lugnt så att jag är frisk imorgon
Är du seriös: Ibland...ibland inte :)
Vad är du allergisk mot: En hel del
Var har du ont: Just nu i bihålorna
Använder du hårspray: Joo, ibland
Kan du stå på händer: Har i alla fall kunnat
Favorit serie: Greys Anatomy

ÖVRIGT MER…
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Ja, till korv
Är du glad nu: Ja, det är jag
Var du glad igår: Till och från
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Det mesta
Stockholm är: Faktiskt en stad jag tycker om
Göteborg är: En stad jag bara har besökt en gång
Kan du sjunga: Ja, men det låter nog inte så bra
Mer värt än guld: Familjen
Spaghetti eller makaroner: Undviker helst pasta, men om jag måste välja blir det nog...spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Oj, det är många...USA, Australien, Italien m fl
Ska bli skoj: Att träffa Frida och Savannah som kommer hem snart
Ska inte bli skoj: Att fixa deklarationen som kommer snart
Sparar till: Mer husrenovering och utlandsresa
Väntar på: Sommaren
Pålägg som gäller: Idag blev det äggmacka
Dagens dryck: Har just druckit en kopp te

Sno gärna listan och lämna gärna en kommentar så jag kan smyga in och läsa sen

Inga kommentarer: