lördag 8 mars 2008

Andra chansen

Oj, länge sedan man skrev...

Ikväll har vi sett Melodifestivalen- Andra chansen och vidare till final gick Sibel och Nordman. Sibels låt tycker jag om och det var den enda jag höll på, de andra var bara blahablaha enligt mig.

Vad händer annars då?
Inte mycket faktiskt... Har rätt mycket jobb den här månaden, så den tiden jag inte är där blir det Zack och Micke jag inriktar mig på.

....

Åh, nu har jag just suttit och pratat med Frida (och Savannah) och nu längtar jag ännu mer tills de kommer hem till Sverige! Ska bli så skoj att få ha dem nära ett helt år!

Måste även passa på att lägga in ett stort grattis till våra kära vänner C & D som nyligt förlovat sig! Jag och mamma hade på känn att det skulle hända i Kina.. :)

Hade tänkt skriva mer, men tiden rann iväg och jag måste sova! Hörs snart!

1 kommentar:

nassegumman sa...

Hej gumman! Vi längtar också jättemycket! Bara två månader kvar nu.. =o) Puss o Kram Frida och Savannah