tisdag 1 maj 2007

Bränder och demonstrationer

Tidningarna kantas av rubrik om dessa två "1 maj-fenomen". Själv har jag märkt av varken det ena eller det andra...

Vi har istället haft en skön dag här hemma. Tog det lugnt på morgonen, myste rätt länge hela familjen innan vi klev upp och sen gick jag ut och bytte däck på volvon. M tog Zack i vagnen och gick en sväng och när de kom tillbaka och jag var klar, så gick vi in och fikade kanelbullar *mums*

Nu sover Z så sött och jag känner att mina ögonlock börjar bli riktigt tunga också, så jag tror jag ska ta med mig några inredningstidningar och gå och lägga mig i sängen.

Har förresten äntligen anmält oss till babysim (bättre sent än aldrig, eller nåt..) så förhoppningsvis får vi plats i någon av grupperna som börjar i augusti.



Gårdagens morgonmys

2 kommentarer:

Anonym sa...

OJ, vad han vaxer!! Och gulligare an nagon annan till pa kopet! Det gjorde ni bra! *ler* Puss och Kram

Anonym sa...

Vilken gullunge alltså! :-)